mandag den 17. december 2012

Så for satan!

Nøj, der har været stille herinde!

Har arbejdet som en psykopat siden midt-november og sandheden er, at jeg knap nok er hjemme for tiden. Jeg jonglerer mellem at arbejde så meget jeg kan (op til 15 timers vagter!) for at spare op til Færøerne, være god studerende og lave mine ting, være kæreste, søster osv.

Mildt sagt er jeg pænt stresset. Men det burde jo ikke gå udover jer. Skal nok være sødere fremover.

Har fået ekstra julegave. Af min svigerfar, som jo gav mig en Ipad i for tidlig julegave. Det har jeg da fortalt, ikke?

Anyway, han kom med en til. Et nyt Sony NEX-F3 hybridkamera, som er sygt svedigt. Og pænt fucking dyrt. Ved fandeme ikke om han har vundet i lotte eller bare er begyndt at skide penge.

Har klipset som en idiot siden jeg fik det og her er lidt af dem:









Ingen kommentarer:

Send en kommentar