fredag den 10. august 2012

Why? Seriously - why?

Jeg har en iPhone 4. Efter påkørslen var den smadret og fik en ny af forsikringen.

Og så gik alt galt. Den har nu været til reparation 4 gange. Fordi svinet vil gendannes.

Og gendannes.

og gendannes

og fucking gendannes.


Bliver sindssyg! Og Telenor, som telefonen er købt hos mener åbenbart, at det da virkelig ikke har noget med dem at gøre.

Sidste gang fik jeg denne forklaring af bebumset 20-årig, der i øvrigt lagde an på mig: "Der er ikke noget med telefonen som sådan. Det er bare som om den ikke arbejder så godt med apps og så vil den gendannes. Prøv at lade være med at have apps og lad være med at bruge nogle sikkerhedskopier"

Er det kun mig, der kan se idiotien i den udtalelse? Der må jo for fanden være noget i vejen, hvis en god damn smartphone ikke kan håndtere apps. Og lade være med at bruge min sikkerhedskopi? Hvad så med musik? Hvad med min kalender? Kontakter?

Anyway, prøvede det af. Det holdt præcis 21 timer og så ville iFuckphone gendannes igen.

Det er en fucking sammensværgelse, er det


4 kommentarer:

  1. Er der ikke noget med, at man bør kunne få en ny telefon eller pengene retur, når den har været til reparation så mange gange for samme ting?
    Jeg håber der sker noget positivt i den sag, for det er sgu træls :( Øv øv..

    SvarSlet
  2. Jo, det er jo også det jeg argumenterer for. Men de er fandeme ikke meget for det, Telenor-svinene!

    SvarSlet
  3. Det var de "kære" Telenor-folk heller ikke, da jeg havde problemer med en telefon, det var godt nok ikke en smartphone, men de var ligeså ligeglade med deres kunder, om den bebumsede 20-årige lyder til at være.
    Men da jeg begyndte at snakke om forbrugerstyrrelsen og jeg ved ikke hvad, så gik det til sidst lidt mere glat.

    SvarSlet
  4. Det er noteret! Det vil jeg klart prøve. Er simpelthen så træt af det her.

    SvarSlet