torsdag den 30. august 2012

Top 8

Over henholdsvis gode og dårlige ting ved min studiestart i dag:



Gode ting:
  1. Toget kom ikke for sent
  2. Underviser virker helt okay!
  3. Min computer løb ikke tør for strøm
  4. Didaktik lyder som et spændende fag
  5. Der var en sød bornholmer, der henvendte sig til mig da jeg stod med pære i hele kæften og var usikker på at snakke med noget, da der skulle dannes studiegrupper.
  6. Jeg havde mandler med i madpakken
  7. Jeg havde ikke mad/bussemænd/savl eller andet hængende nogen steder. 
  8. Har allerede købt 2 bøger til faget.
Dårlige ting:
  1. Alle var mindst 35 år. Ikke at der er noget i vejen med dét som sådan. Men fik lidt på fornemmelsen at de ikke tog mig særligt alvorligt.
  2. At stor, tyk dame spurgte mig hvor gammel jeg var. Da jeg svarer "21 år" siger hun koldt, at det er meget rart at vide hvem der har mindst livserfaring så man kan holde sig væk. Blev meget chokeret over den helt åbne fjendtlighed. Men samlede mig og sagde, at hun da var for dum hvis hun troede på at livserfaring var noget der udelukkende blev udregnet på hvor mange år man har levet. 
  3. Er i studiegruppe med 2 mænd og tidligere nævnte søde Bornholmer. Men begge mænd har en idé om at alting skal foregå på deres måde og derfor kan vi udelukkende arbejde sammen onsdage og torsdage fra kl 21.30. Og det kommer bare ikke til at fungere for mig. 
  4. Uintelligent fynbo, der proklamerede at de handicappede intet havde at gøre på et uddannelsessted. Var ved at bide tungen af mig selv. 
  5. Folk er uhøflige og dumme.
  6. Jeg har mega hovedpine pga. idiot-hjerne, der stadig ikke helt kan lide mange mennesker på ét sted i mange timer. 
  7. Er totalt forvirret over hvad helved det egentlig er jeg skal.
  8. Mit hoved. Er lidt træt af at det ikke fungerer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar