søndag den 15. januar 2012

21 år - dreng i sindet.

Jeg har fødselsdag i dag og jeg er nu 21 år gammel.
Det har muligvis været den fedeste fødselsdag jeg længe har holdt - i år har jeg nemlig sagt nej tak til boller og lagkage-stress og huset fyldt med diverse familie. Jeg har fejret min fødselsdag ved at tage med mine forældre, mine søskende og J på Nationalmuseet, spist verdens bedste shawarma og små-shoppet i fantastisk januarkoldt vejr.

En anden god ting er, at jeg rent faktisk har fået hvad jeg ønskede mig - nemlig penge til en ny cykel. Det er absolut nødvendigt at have en pæn og god cykel når man er fattig studerende uden hverken kørekort eller bil. Jeg regner med at erhverve mig den i morgen, og så skal jeg ellers bare cykle rundt resten af dagen - ja, jeg er 10 år indeni.
Jeg hører så tit om "ny-bil-lugten". Jeg tror, at der findes en "ny-cykel" følelse. Ingen bakker er tunge, vejret er altid fedt og modvinden er ligegyldig.

Håber I alle har haft en fed weekend - det har jeg!

4 kommentarer:

  1. Jeg følger dig 100 i ny-cykel-følelsen! Alt er så fedt, set fra en ny cykel.

    Tillykke med fødselsdagen!

    http://www.youtube.com/watch?v=RwKKXhzxRcc&feature=related

    // Rodebutikken

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Rodebutik - har siddet klistret til den hele dagen. Den er alt for fantastisk!

      p.s tak for at sørge for soundtracket til min dag! :D

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen, og tillykke med cyklen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg har racet rundt på den hele dagen! :D

      Slet