onsdag den 25. januar 2012

Top 10 over dansbare kendte (Del 1)

Mine kriterier til en dansepartner er nok ikke som de fleste. Når man danser skal det helst enten være til et upbeat, mega sejt nummer og personen jeg danser med, skal helst ikke kunne stå stille. Overhovedet. Og helst ligne en semiretarderet, lalleglad bøv (det gør jeg nemlig selv. Så kan folk se, at vi hører sammen)

So here we go:


10: Anders fra Alphabeat. Ja ja, ved godt der er en million i det band, der hedder Anders. Men jeg mener altså ham med tamburinen. Han har den sindssygeste fest når han danser.

9: Chris Martin i elefantkostume. Eller whenever, egentlig.  


8: Michael Jackson. Enough said.





7: Freddie Mercury. Fordi han er pisseblæret.

6: Mick Jagger. Fordi han er sindssyg. Og flipper helt skråt når han danser! Elsker det!


5: Prince. Elsker ham og har altid gjort det. Plejede at danse til hans videoer da jeg var lille. 


1 kommentar: