mandag den 12. marts 2012

Hvad synes I?

Har gået lidt med en tanke, der handler om at gøre bloggen mere personlig - jeg tænker specielt i billeder, og måske noget mere om mine dage sådan helt random. Man kan sgu ikke helt finde ud af, om det er den rigtige vej at gå.

Og så er det jeg spørger - hvad synes I?

Jeg har ikke gang i det vildeste kommentarspor normalt, men kan jo se at der er en del sidevisninger om dagen - så NOGEN må jo læse med. Kan I ikke liiiige skrive en kort kommentar om I er for eller imod? Evt. hvorfor?

Kyz med z.

- Sarah

3 kommentarer:

  1. Jeg synes den er god og hyggelig - personlig på den upersonlige måde, præcis som jeg kan lide det. Flere billeder er altid et plus for mig, men ikke medmindre det er relevant (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Tak for jeres mening, begge to! :)

    SvarSlet