lørdag den 3. marts 2012

Useriøs 5-årig søger kram!

Årh, jeg er bare i mit helt urimelige hjørne i dag. Har råbt af J, har råbt af min mor og har råbt af min søster-
For jeg er bare så skide utilpas for tiden. Jeg er verdens dårligste studerende, og det er gået op for mig, at jeg sådan set har læseferie om 2 måneder. 8 uger. Det passer mig virkelig, virkelig dårlig og jeg begynder så småt at panikke og få dårlig samvittighed.

Samtidig fedter forsikringen og min læge bare stadig rundt i det, mens jeg har herrehovedpine og ondt i nakken. Og J skal have fundet et nyt job. Helst nu. Og hvad hvis han ikke gør?

Åh for helved. Så nu har jeg rendt rundt som en anden bloksbjergheks og spyet ild og spruttet og hvæset ad alt og alle. Men så gik noget op for mig. J gav mig verdens største kram. Nussede mig lidt i håret. Og så begyndte jeg at græde. Ikke af raseri eller af frustration (som det ellers som regel er!) men simpelthen fordi det var befriende. Fordi de allesammen var skide dumme. Og skide søde.

Min lillesøster har lige sendt mig den her:

Kan ikke stoppe med at grine. Og være glad for alle mine idioter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar