torsdag den 15. marts 2012

Nu skal I få den, skal I!

Kan I huske, at jeg snakkede om, at min søde, søde lillesøster fyldte 18 år og ønskede sig billetter til Coldplay.

Hæ hæ hæ. Det er lykkedes mig. HA!
Kunne jeg få billetter til Parken? Nej.
Til koncerten i Stockholm? Nej?

Jamen Sarah, har du så virkelig skaffet 2 billetter til koncerten i München? Og har du oven i købet betalt for 2 overnatninger og fly? JA JA JA! Vi skal fandeme til München og se Coldplay.

Kan simpelthen ikke vente med at give hende gaven. Det bliver fantastisk.

Og udover den overdrevet fede gave, så har jeg da også lige smækket et surprisefest sammen. 25 mennesker kommer hjem til mig i morgen og gør klar til at fejre hende og hun aner ingenting - til gengæld har hun brokket sig og whinet over, at ingen af hendes venner kunne feste med hende på aftenen. Som ellers er på en fredag og alting.

Så nu tager vi røven på hende - alle 25 og J og jeg. Det bliver fantastisk.

3 kommentarer:

  1. Wuhuu ej hvor godt! Håber festen blev pissefed og hun blev mega glad for gaven. Du vinder da nok lige prisen for årets storesøster.

    // Rodebutikken

    SvarSlet
  2. Det var en helt fantastisk fest og det var en klar succes! :D

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog fedt! der findes intet bedre end at gøre dejlige lillesøstre glad (:

    - Kit

    SvarSlet