tirsdag den 13. marts 2012

SÅ!

Er ansvarsfuld, selvstændigt kvindemenneske. Læst lige mit eget whine, og det gik lidt op for mig, at J og jeg er de eneste, der kan gøre noget ved vores problemer - fx vores økonomi. Så nu har jeg printet alt: Skatteopgørelse (skylder 11.000 i skat. Ad.), studielån, banklån, lønsedler, SU-opgørelse osv. og samlet det i en kuvert, som jeg afleverer hos vores (forhåbentlige) nye bank på mandag.

Sammen med alle de kedelige dokumenter, har jeg også skrevet en besked. Bare for at udtrykke, hvad vores ønsker for vores fremtidige økonomi er, og hvad vi har brug for hjælp til. Fordi vi virkelig ikke har lyst til det her pengeshow hver eneste måned.

Så nu må vi se. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at starte på en frisk økonomisk set. Det ville være en lettelse.

Så skal vi bare have resten af rodet på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar