lørdag den 10. marts 2012

Pikkelortekussefissebæfjæsludersækkelort.

Årh. Er bare så sur. Og pisse frustreret. For alting sejler jo!


  • Min økonomi sejler. Tænker kraftedeme på penge h.e.l.e tiden. Og der er ikke noget mere stressende end de penge, du ikke har. 
  • J har man-struation for tiden, og jeg kan fucking ikke håndtere det. Jeg gider ikke tage stilling til hans whine, hans raserianfald og alt det andet pis. Jeg gider det ikke! NEJ, JEG GØR EJ!
  • Er stadig verdens dårligste studerende. Og nu går det op for mig, at min eksamensperiode starter om 2 måneder. Og jeg synes ikke, at jeg ved noget som helst. 
  • S er skide irriterende. Jeg VED godt, at hun er anderledes end mig. At tid ikke er lige så stramt et begreb for hende, som det er for mig. Men helt ærligt. Når man har en aftale, så kommer man altså. Eller skriver lige, hvorfor man ikke kommer. Bliver simpelthen så skide sur over det. 
  • Mit hoved er stadig ved at eksplodere på daglig basis pga. de fuldstændigt overvældende hovedpiner jeg har efter påkørslen. Og min fysioterapeut er lige taget 14 dage til Thailand.
  • Min læge og forsikringsselskabet er uenige om alt, så der sker absolut ingenting i min sag. Hvilket er svært irriterende, for jeg ville egentlig helst bare have det ud af verden. 
Undskyld, det sure opstød. Men det havde jeg fandeme brug for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar