torsdag den 7. februar 2013

Opsummering.

Har som tidligere nævnt haft en fuldstændig fantastisk tur.

For nemheds skyld synes jeg, at vi skal lave en punktopstilling over op-og nedture!


Opture:

  1. At være af sted med sin allerbedste veninde - det var jo dømt til at blive verdens fedeste tur på forhånd.
  2. At være fuld 8 ud af 28 dage
  3. Den sindssyge natur, jeg var omgivet af konstant. Og som jeg heldigvis kunne fange på mit nye, sprøde kamera!
  4. Opleve en anderledes folkeskole. Der var 38 elever fordelt på 1.-7.klasse. Noget af en omvæltning.
  5. At få nye venner. Mødte britiske D, som er en fuldstændig fantastisk person. Han kommer til Danmark i løbet af foråret og besøger os, hvis alting falder på plads.
  6. At spontant købe rejser til Rom og Dublin. Rom er til J og jeg og min veninde og jeg tager Dublin sammen. 
  7. Færøerske sweaters! Elsker dem!
  8. Karaoke og bajselademadder på lokal pub. 
  9. Ikke at have nogen pligter i en måned!
  10. At komme hjem til de mennesker, man har savnet
Nedture:

  1. At tage hjem. Har aldrig haft så underlig en følelse i maven. På den ene side vil man gerne hjem. Og på den anden side er man slet, slet ikke færdig med alle oplevelserne!
  2. At bedsteveninden beslutter sig for at gå fra sin kæreste, når man kommer hjem. Rimelig awkward situation i lufthavnen, skal jeg hilse at sige!
  3. At vi først mødte D 14 dage inden vi skulle hjem!
  4. Færørsk mad. Fy for helvede. Har spist fårehoved, grindehval, spæk og skærpekød. Er ikke fan!
  5. Alkohol og smøgpriser! Har fandeme givet 55 kr for en pakke cigaretter pr. gang!
  6. Overtrukket konto. På den lede måde. 
  7. Ikke at have talt med nogen færinge ud over dem, der var tilknyttet skolen. Har aldrig mødt så reserveret et folkefærd i hele mit liv
  8. Ikke at have sex i en måned. (!)
  9. At der ikke var noget loft i lejligheden, da jeg kom hjem. På grund af fugtskade, siger de. 
  10. At tingene har været underlige mellem J og jeg siden jeg kom hjem. Og at jeg ikke helt ved hvorfor. 






















5 kommentarer:

  1. Seriøst, de der fårehoveder... Men ellers, det lyder til at have været en dejlig tur! Jeg skal forhåbentlig selv et smut til Færøerne i løbet af året med min bedste veninde, der har familie deroppe. Glæder mig SÅ meget til at se den smukke natur. Ikke så meget til maden.

    SvarSlet
  2. Glæd dig til det, hvis du skal! Ville det være noget med en guide til Færøerne?

    SvarSlet
  3. Jeg vil i hvert fald gerne se flere billeder og høre mere om din tur end i punkter. :)

    SvarSlet
  4. Fy for fanden! De der fårehoveder! aaaaad! Men SKØNT at du havde en god tur! :) Og så hold os lige opdateret med situationen med J?

    SvarSlet
  5. Hovederne var super klamme. Og lugtede endnu mere forfærdeligt. Og skal nok holde jer opdateret!

    SvarSlet