torsdag den 28. februar 2013

Ved ikke helt om jeg tør...

Men jeg vil spørge jer om noget.

Jeg har fået en idé. Til en bog.


Kunne I overtales til at læse det igennem og give jeres mening? Ikke noget med "Åh-hvor-er-du-dygtig" hvis I ikke mener det. Jeres uforbeholdne mening om skrivestil, har I lyst til at læse videre osv. Alle gode idéer modtages med kyshånd. Det er super grænseoverskridende, men kunne virkelig godt bruge nogle andre øjne på det.

Det føles godt i min mave, men samtidig vil jeg gerne ramme en skrivestil der er min og læserens. Ment på den måde, at jeg gerne vil tilpasse det, hvis det er for meget på den ene eller anden måde.

Det er ikke så meget det handler om - jeg regner med at lægge de,t der svarer til 3 a4 sider op.

Hvad siger I - Gider I at hjælpe?



2 kommentarer:

  1. Jeg vil mægtig gerne læse lidt ;) Arbejder selv på sådan en slags bog, som man heldigvis stadig kalder det..

    SvarSlet
  2. Det lyder godt! Der går nok lige en uges tid, for skal lige have tid til at læse det igennem igen :D

    SvarSlet