fredag den 6. juli 2012

Jamen så ikke så meget!

Har ikke rigtig fået skrevet noget i 5 hele dage! Det er lang tid. Men sandheden er, at jeg render rundt i en lille ferieboble lige nu og glemmer ofte helt at der er en verden udenfor og at jeg har den dér blog.

Sorry about that!

Sindssygt indretningsprojet er ikke længere sindssygt, men bare skidelækkert. Elsker, elsker, ELSKER min nye "arbejdsplads" og kan ikke vente til, at jeg skal sidde og skrive opgaver her. Vil I se et billede?

S har i øvrigt boet her hos mig hele ugen mens J er på Roskilde Festival. Og overvejer seriøst at bytte heteroseksuelt forhold ud med et platonisk ægteskab til S! Vi har bare råhygget, lejligheden har aldrig været så ren som den har været i denne uge og vi er altid enige om hvilken film vi skal se. Vi diskuterer ikke om aftensmad og er fuldstændig enige om, at citronis fra den lokale italiener udgør det for et aftensmåltid. Og hun knuselsker også Glee. (I know - streetcreds til os!)


Jeg tror S er min drømmemand. 
Problemet med hende er jo bare at hun ikke er J. Eller har en pik.



2 kommentarer:

  1. Jeg vil se billede af dit indretningsprojekt!

    Ps. Mega godt skrevet indlæg! :)

    SvarSlet
  2. Prøver at få taget nogle billeder en af de kommende dage! :D Og tak!

    SvarSlet