søndag den 15. juli 2012

Sindssygt indretningsprojekt

er som sagt ikke sindssygt længere, men derimod toplækkert - og derfor vil jeg vise jer lidt billeder af det!


Sådan ser selve kontoret altså ud set fra min seng. Som I kan se, så har jeg prøvet at kombinere J og jeg i stilen - jeg er de farverige bøger og underlige indslag og han er det cool og strømlinede.

Holder jeg købte i Netto for nogle måneder siden. Den har bare ligget og samlet støv, så det er skønt at den langt om længe får en plads!

Både J og jeg har små søstre på 11 år. Jeg har spidset farveblyanterne, så der er lidt til dem når de kommer. Og så pynter de!



Jeg har ikke bøger nok til at fylde begge reoler endnu - så jeg bruger en af hylderne til opbevaring af mine smykker til jeg får samlet nok. 


Bøgerne er farvekoordinerede, da jeg synes det gav en fed effekt i den ellers meget sort/hvide afdeling.

Arkitektlamperne er både awesome og brugbare. Elsker dem!

Som I kan se, har jeg en bred smag i bøger!

Alt i er stort set fra IKEA og det jeg har været mest imponeret over er selve skrivebordet. Man køber bordpladen og benene for sig og på den måde er der ret mange kombinationsmuligheder. Jeg har givet 100 kr for benene til dette bord og 269 kr for selve bordpladen. 

Fotobøger og spareaben Thorkild


Det var så en lille tour i Casa de Sarah! Jeg er selv overdrevet glad for hvordan kontoret ser ud og prisen er endnu bedre - jeg gav 2200 kr for ALT. Bordplade, ben, stole, lamper, gulvtæppe, kontorartikler, alt muligt shizzle til mit køkken og alle de småting jeg egentlig ikke skulle have (Sengetæpper, fyrfadslys osv. I kender rutinen).






Ingen kommentarer:

Send en kommentar