tirsdag den 1. maj 2012

Svedigt.

Dét er cirka hvad man kan kalde mit korpus lige nu. Lå ude på min 60'er solseng og læste pædagogik (DET GJORDE JEG ALTSÅ!), men må være faldet i søvn undervejs i den spændende læsning (......)

Hele min krop ser cirka sådan her ud:


Foldet, svedig og forhutlet. Heldigvis er jeg ikke sådan én der bliver rød, for hvis jeg var, så havde jeg skulle på hospitalet med 3. gradsforbrændinger.

Er heldigvis rykket indenfor nu. Selvom altanen stadig ser indbydende ud, så har jeg nok fået sol nok for i dag.


2 kommentarer:

  1. Det er da virkelig en lækker terrasse! Jeg forstår virkelig godt den lokker, hvis jeg havde sådan en, lå jeg derude lige så snart der var mulighed for det :)

    SvarSlet
  2. Jeg eeeeelsker også min altan!!! :D Det var en af hovedgrundene til, at vi valgte den :)

    SvarSlet