tirsdag den 24. januar 2012

Jobblær, iggå!

Kan I huske, at jeg skrev om, at jeg havde mistet mit elskede job som museumsformidler fordi der ikke var penge nok i kassen?

Nå. Men de har rykket rundt på tallene. Fordi de absolut vil have mig ansat som studiemedhjælper igen. Så jeg starter på mit gamle, nye job til april! Er fuldstændig i ekstase! Kan slet, slet ikke vente med at komme i gang med forberedelserne og komme i gang med formidlingen igen.

Blev faktisk lidt stolt. De havde rykket på tal, for at kunne ansætte mig igen. Ingen jobsamtale eller noget. Bare et: "Du er pissesej og vi kan ikke undvære dig - hvad skal du til april?".

Blev så glad, at jeg dansede så meget som min forslåede krop tillod mig til denne sang:


Hvis I skulle være i tvivl, så er jeg megafan af gammel rap. Det lort holder bare.

1 kommentar: