søndag den 8. januar 2012

En hård omgang.

Har været igennem en hård periode på det sidste. Bruger meget tid på alt muligt.
Bl.a. at ynke mig selv, selvom det er uberettiget. Projekt -15 kg er relevant igen, da jeg endelig har taget fat i svømningen. Endelig! Og er i praktik. Som er pissefedt - fedt forløb, seje 8.klasses elever og en masse udfordringer.

Har også taget en ret vild beslutning. Eller vild og vild. Det er det for mig. Jeg har valgt at gå arbejdsløs indtil marts. For at fordybe mig i studiet og komme med igen - det skal ikke være nogen hemmelighed, at det har været meget, meget svært for mig at komme ordentligt i gang ved studiestart i år. Det har bare været tungere på en eller anden måde.

Samtidig udløb min kontrakt på mit elskede job som museumsformidler. Og da der er nedskæringer i afdelingen, så kunne de ikke genansætte mig. Det var virkelig et hårdt slag at sige farvel til noget, man i den grad føler er det eneste, man har lyst til at lave.

Prøver dog at være optimistisk. Har allerede 5 jobtilbud liggende til start i foråret, hvor museums-sæsonen starter igen. Og ikke for at trutte for meget i mit eget horn, men jeg er en pissedygtig formidler - mon ikke jeg kan få møvet mig ind et sted? P.t har jeg en åbning på 2 store museer, 1 ny opstartet projekt og 2 i nyoprettede kulturprojekter.
Håber bare på, at et af de jobs er til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar