tirsdag den 1. november 2011

Dovenskabens mange farer + en hund.

For fanden, hvor er jeg bare en skidt studerende for tiden. Det er helt vildt. Har ikke været i skole - hold nu fast - i 2 1/2 uge. Den ene uge var godt nok efterårsferie, men stadig! Jeg sagde jo, at det der med at der ikke var mødepligt ikke spillede så godt for mig. Jeg har jo SÅ meget andet jeg kan bruge tid på. Fx  mit nuværende arbejde. Og det nye kulturprojekt, som jeg håber på, at blive en del af. Og af at rydde op i lejligheden. Og tage til Ikea, fordi der lige pludselig er blevet plads i lejligheden.
Og kysse på J. Og være sammen med S.

Og, og, og.... Der er bare rigtig mange undskyldninger man kan bruge. Hele tiden.
Derudover skred mit -15 kg projekt totalt i sidste uge - levede nærmest nede hos min kebabmand. Har taget mig selv i nakken igen, men det er bare aldrig fedt af falde i vandet på den måde.

Men der sker også gode ting. Jeg skal have min egen hund. Han kommer på fredag. Han hedder Jackson, og er mega dejlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar