tirsdag den 15. november 2011

Ligegyldig irritationsmoment.

Okay. Jeg ved godt, at det her ikke er særligt vigtigt.
Men hvad fanden sker der for de der firmaer, der har tv-pakker? Er I dumme eller hvad?

Jeg har den store tv-pakke. Det er J's skyld. Han VIL sgu og helvede have alle de åndssvage tv-kanaler - dem med reklamer hvert 20. minut.

Det er egentligt også fint nok. Men hvad i alverden skal jeg bruge 80 kanaler på svensk, norsk, tysk, arabisk osv. til? Jeg.ser.dem.ikke. Kommer heller aldrig til det. Så derfor foreslår jeg nu et system, der er så enkelt, at det synes underligt, at ingen har tænkt på det noget før.

1) Du køber et tv.
2) Du vil gerne have tv-kanaler på dit tv.
3) Du går ned i butik, der sælger kanaler. Lad os bare kalde den "It's-crazy-easy-tv-kanaler".
4) Du vælger de tv-kanaler, som du mener, du vil se. For undertegnedes vedkommende ville det være noget i retning af: Tv2 Zulu, Dr1, Tv2, Discovery Kanalerne, Kanal 4, TV3, Ramasjang og TV3 Puls. Slut-prut-finale.
5) Du betaler for hver enkelt kanal pr. måned. Du kan ændre det nemt via nettet, hvis du finder ud af, at du har glemt en kanal.
6) Du går hjem og tænder dit tv. Og ser de kanaler, du selv har valgt. Som har programmer, du gider at se.

Er jeg den eneste, der kan se logikken?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar