søndag den 9. september 2012

Mayday mayday!

Ej, så alvorligt er det alligevel ikke. Har bare været så skide stresset på det sidste - studiestart og arbejde skal lige køres på plads.

I forbindelse med projekt baby er jeg gået i gang med et gammelt projekt. Nemlig projekt -15 kg.
Indtil videre går det godt. Træner fast og har allerede tabt 4 kg.

Prpjekt baby og projekt -15 kg hænger desværre sammen. Der er no way in hell jeg skal være overvægtig gravid - det er jo for fanden mit eget barn, der skal bo inden i mig. Og jeg ønsker at være så god en værtinde som overhovedet muligt. Derudover handler det også om mit eget velvære. Jeg ønsker ikke at være en hval som gravid. Én ting er at føle sig som en, en anden ting er fandeme at være en! Derudover kan det kun være godt for mit piskesmæld at min krop bliver styrket.


Så nu er det nu. Og jeg gør det. For det har jeg bestemt mig for. Og jeg skal ikke være gravid før målet er nået. Dét er min største motivationsfaktor!

1 kommentar: