onsdag den 19. september 2012

Oprørt til hysterigrænsen.

J har ødelagt min MacBook. Sad og skypede med min studiegruppe i går aftes, hvor J kender to af medlemmerne, så han ville lige sige hej.

Problemet var, at han ikke havde set den jumbosize kop med kaffe som jeg havde stående ved siden af. Det var en k.a.t.a.s.t.r.o.f.e! Lortet lukkede bare ned. Ikke noget med "bip-bip jeg tror jeg har en læk!". Nix. Komplet sort skærm. Hvis jeg skal være helt ærlig, så tudede jeg lidt. Fordi den har været så dyr. Men også fordi 2 års studier, praktikdokumenter og opgaver ligger på den maskine. Sammen med udtalelser, lønsedler og alt muligt andet.

J er ude og se om han kan løse det hele, mens jeg overvejer hvad man siger til forsikringen. Men hold kæft, hvor er det øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar