mandag den 12. november 2012

Shaken, not stirred!

Ej, hvor har jeg bare været dårlig til at nusse om bloggen på det seneste!
Sagen er bare den, at der er sket så mange ting på ret kort tid som jeg lige skal forholde mig til.

Var inde og se 'Skyfall' med J, mine forældre og min ældste lillesøster.
Holy moly, den var fed! Synes det er den klart bedste af de tre Craig-film, der er indtil videre. Nu vil jeg jo ikke afsløre for meget hvis der er nogen af jer der skal ind og se den! Men hvis I skal det, så glæd jer!

Var forresten på min første vagt på pubben. Lagde ud med at smadre en flaske spiritus på det nye trægulv. Og havde faktisk tabt min iPhone i parken 20 minutter før. Årh, gider ikke snakke om det! Alt er skønt!

2 kommentarer:

  1. Det lyder da som en god første arbejdsdag (med løg på). Håber du overlevede og at det bliver bedre fra nu af.

    Kh

    SvarSlet
  2. Ja, nu må vi se! Har en god fornemmelse vil jeg sige. Og havde egentlig ikke forestillet mig andet end at jeg (naturligvis) smadrer noget første dag. Så er stilen ligesom lagt.

    SvarSlet