tirsdag den 20. november 2012

Stress på den virkeligt gode måde!


UNDSKYLD! Ved godt det er for dårligt, at jeg ikke har været mere til stede på bloggen. Men har bare så skide travlt. Jeg kæmper for at være en god studerende og læser så meget jeg kan og skriver opgaver. Og det går helt fint, men det holder hårdt - koncentrationsbesværet er der stadig og det kan være til tider være umuligt for mig at læse så meget som en side. Derudover prøver jeg at få styr på tur til Færøerne og ved kun indtil videre at jeg har fået stipendiet - hvor jeg skal bo og hvordan mit skema ser ud aner jeg absolut intet om. Til sidst er der det nye arbejde på pubben - som er godt! Men skal stadig lige have styr på lortet. Det er en helt anden verden end jeg er vant til. Alt i alt har jeg det pissegodt, selvom det er vanvittig hårdt lige nu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar