mandag den 23. september 2013

Det dér med at sætte ord på..

.... fungerer ikke så godt for mig for tiden. Synes at hele verden falder ned i hovedet på mig. Både på den gode og dårlige måde. Jeg har så sindssygt travlt hele tiden at tingene er begyndt at rode oppe i hovedet på mig.

Der er altid et eller andet der ligger og giver dårlig samvittighed. Forbered undervisning til imorgen. Ring til din praktiklærere. Find en engelsk film og bog. Forbered en introdag. Lav et undervisningsforløb til praktikken. Også selvom du kun har haft faget i en måned. Ring lige til din studiegruppe. Ring til dyrlægen. Læs dine lektier. Vær en støtte for din kæreste.



Har sådan på fornemmelsen, at mit hoved snart eksploderer. (Har oven i købet groet en visdomstand henover weekenden. Idiot-tandlæge kan først se på den på onsdag. HEJ PANODIL!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar