mandag den 16. september 2013

De sidste 6 måneder i listeform.

Det er nemmere for mig at redegøre for det sidste halve år i listeform og nogen af grundene til, at jeg har været fraværende.

Det positive:

- Vi er flyttet til penthouse lejligheden i vores bygning.
- Jeg er begyndt på at tage kørekort
- Vi har købt en bil
- Jeg har sagt jobbet op på pubben.
- Til gengæld er jeg blevet projektleder på et ungdomsprojekt i den kommune, jeg bor i.
- Klaret mine eksaminer med røven i vandskorpen
- Begyndt på Projekt Baby
- Skrevet en børnebog
- Fået nye naboer. En lejlighed stod tom og hvem udover vores lesbiske veninder T og V kunne flytte ind? Det er rent kollegie-stemning efterhånden!
- Jeg har fået tabt mig 6 kg (men det er inden for den sidste måned, så det gælder ikke helt)
- Jeg har fået erstatning fra forsikringen. Gange to.

Det negative:

- Min svigerfar (som jeg elsker utroligt højt) har fået kræft i tarmen og leveren. Lægen vurderer en 50/50 i bedste fald.
- Min svigerfar skal have kemo.
- Min svigerfar skal igennem den hårdeste periode i sit liv. Og jeg kan ingenting gøre.
- J er rædselsslagen for, at hans far skal dø.
- Jeg er bange for hvad der sker, hvis J's far virkelig dør.

2 kommentarer:

  1. Åh... Det er jeg frygtelig ked af at høre... I morgen er det et år siden vi fik beskeden om, at min mor havde kræft og ikke ville overleve. Hun døde ti uger efter. Jeg håber inderligt, at udfaldet er anderledes for jer.

    Men er glad for, at livet ellers har behandlet dig pænt i de sidste måneder. Og godt at høre fra dig igen. :)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse der er sket! Jeg er rigtig glad for at se dig her igen, og jeg håber du har lyst til at dele dine tanker - både om din svigerfar og om alt mulig andet. Det hjælper! Trust me.

    Mange tusind kram og et varmt velkommen tilbage.

    Kh Rodebutikken

    SvarSlet