torsdag den 22. september 2011

Long time, no see. (Og gravid i 1 1/2 time)

Ja, det er længe siden, jeg har skrevet. Har haft travlt, ikke. Med at lave absolut ingenting. Har nærmest ikke været i skole. Studiestart er meget hårdere end forventet. Så har været sted ca. 20% af lektionerne. Og holdt fri for resten. For jeg har jo heller ikke mødepligt! Og det har jeg brug for at have! Ellers bestemmer jeg jo selv!

Derudover så er jeg træt konstant. Og har knopper i hele hjelmen. Ikke bumser, ikke talgknopper. Bare knopper. Der er meget ucharmerende. Fik så lige klynket til arbejdskollega, der med koldt, hævet øjenbryn spurgte: "Synes du ikke lige du skal fise hjem og tage en GRAVIDITETS test?".

Fik svedanfald. Og kuldegysninger. Og lige pludselig meget ømme bryster. Styrtede på apoteket og købte en stangfuld prøver. Skyndte mig hjem. Og stirrede på testene i 1 1/2 time, mens jeg kæderøg (VIDSTE jo ikke om jeg var gravid = smøger derfor helt okay og nødvendige). Og kunne sgu ikke lade være med at tænke på det kæmpestore, mavesugsfremkaldende "...Hvad nu hvis?".
Ville man beholde det? Ville jeg kunne fjerne det? Hvad ville mine medstuderende, familie og venner sige? Ringede til veninde, som heldigvis i nærheden. Hun var med på panikråd og var super engageret i at lave "godt/dårligt liste". Den får I lige:

Godt:
- Ville få barn. Alt for tidligt, alt for uplanlagt. Men dog stadig et barn. Og det ville være med J.
- Ville komme på barselsorlov.
- Ville kunne købe små strømper. Og bodystockings.
- Ville skulle stoppe med at ryge. Pronto.
- Ville blive nødt til at lave om i HELE lejligheden, for at lave plads til barn.
- Ville kunne se Ramasjang hele tiden, fordi Fiktivt-barn gerne ville.
- Ville få kæmpe bryster.

Dårligt:
- Ville blive forælder i en alder af knap 21 år. Som studerende. Uden stabil økonomi eller gyngestativ i baghave.
- Ville tage røvmeget på.
- Ville få lange bryster, fordi barn ville hænge i dem i flere måneder.
- Ville ikke kunne sove til kl 11 nogensinde igen. Eller sove igennem, i det hele taget.
- Ville bliver nødt til at se Ramasjang hele tiden.
- Ville skulle skifte en milliard lorte/pis bleer + tørre bræk og gylp op.
- Ville ikke bare kunne tage afsted.

Som I kan se, er listerne nogenlunde lige. Så da vi havde skrevet dem, tog jeg den skide test og gik på toilettet og pissede på den.

Var naturligvis negativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar