tirsdag den 19. juni 2012

I morgen..

Kl 14:00 kan jeg forhåbentligt kalde mig selv for dansklærer.
Hvis de ikke dumper mig (please, please, PLEASE!).
Fik lidt et wake-up call idag. En pige på mit studiehold, som er både intelligent og sød fik 00 i dag. Satte lidt tingene i perspektiv. Selvom det er et fag jeg har brugt 2 år på at studere, så er der faktisk en mulighed for at jeg dumper. Pis.

Det må bare ikke ske. Kan ikke overskue re-eksamen. Overhovedet. Har læst som en vanvittig i dag. Og som belønning og påmindelse om, at der rent faktisk findes noget godt i denne onde, eksamensramte verden jeg befinder mig i, har jeg bestil fly + hotel i München, hvor min søster og jeg jo skal se Coldplay.

Verden ser lidt bedre ud, når jeg ved at jeg skal have mine skønne søster under armen og skråle med på alle sange!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar