torsdag den 14. juni 2012

En opsang

Kære 13-18 årige mennesker.
Jeg ved godt at I er trætte. Al den disko-dasko og mokai gør livet hårdt, jeg ved også godt, at de fleste af jer mener, at verden cirkulerer rundt om jer - hvad skulle være vigtigt ud over jeres behov?

Jeg ved godt jeg blev sur i morges. Men synet af den ældre kvinde, der hagede sig fast til henholdsvis sin stok og sit liv var bare for meget. Ved godt at jeg rejste mig for hende - men jeg sad allerbagerst i bussen. I var 20 mennesker, der havde mulighed for at rejse jer før mig. Og ikke én af jer gjorde det.

Kære, unge mennesker. I skal lære at vise et minimum af respekt og fucking rejse jer hvis der er en person +60 der stiger på bussen.



Idioter.

1 kommentar:

  1. Jeg kommer lige dumpende.. Og hørt, hørt!
    Have some respect!

    SvarSlet