lørdag den 9. juli 2011

Heldigvis er jeg ikke på ferie længere.

Er hjemme. Efter en uges helvede.


Har været i sommerhus med noget af min familie. På den grimme, hvorfor-tog-jeg-med måden. Jeg hader at holde "ferie" med den del af min familie. Hvor man prøver at være sammen, selv om man ikke har tilbragt en uge sammen siden jeg var 6 år gammel. Hader det. Hader, hader, hader det. Hvorfor ikke bare indse at man kun kan være en familie 12 timer ad gangen før det bliver for meget? Kan slet, slet ikke se hvad det selvpineri skal til for. Det er ligegyldigt og smertefuldt.

Har aldrig været så glad for at se mine 112 m2, som jeg var, da jeg kom hjem i dag. Skal heldigvis drikke rosé, ryge en karton smøger, spise spegepølsemadder og se nogle venner i aften. Har brug for noget nursing. Nu, tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar