onsdag den 17. august 2011

Onsdagsopgivende



- En person tæt på mig er indlagt på hospitalet. Jeg sørgede for indlæggelsen. Fik et chok, da lægerne sagde til mig, at vedkommende havde været død, hvis h*n havde ligget 2 dage længere. Føltes lidt som om, himlen faldt ned i hovedet på mig.

- Min mor er lige blevet langtidssygemeldt. På min anbefaling. Når ens mor hænger i tudende i røret 3 gange om dagen, så er der noget i vejen. Som skal fixes. Af andre, fordi konen ikke selv har overskud. Derfor har jeg ageret  mellemled og personlig assistent det meste af ugen
.

- Ny sæson på arbejde. Fedt, at starte på arbejde igen, som jeg elsker, men for helved, hvor er der mange detaljer, der skal på plads. Hele tiden. Sådan er det at arbejde med mennesker. Åbenbart.

- Jeg har brugt for mange penge. På tøj. På smykker. På champagneglas (?!). På blomster (til mig selv). På italiensk mad (fordi jeg ikke gider selv.) På rå fisk, japanese style (fordi jeg ikke kan lave sushi selv.  Eller gider, for den sags skyld.) Og nu står der (underligt nok?!) ikke særlig mange penge på kontoen. Den står på ikke særlig eksotiske æggemadder og kogt pasta resten af måneden.

- "Robinson" starter igen. Helt ærligt.

- Vild med dans starter igen. (...... HELT ÆRLIGT!?)

- Har 200 kg vasketøj. Og intet vaskepulver. Og ingen penge til at købe vaskepulver for. (Men har 12 champagneglas fra Villa Collection. Skru dog hovedet ordentligt på, kone!)

God onsdag til jer andre også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar