tirsdag den 21. februar 2012

Interessekonflikt.

Åh. Stakkels, stakkels mig. Er i et dilemma. Har den vildeste lyst til pandekager.

Søde, lækre pandekager med solbærsyltetøj og sukker, der knaser imellem tænderne.
Problemet er, at jeg er alene hjemme. Og så gider man jo ikke rigtig, vel? De smager sgu heller ikke lige så godt, når man æder dem alene.

Har i øvrigt på fornemmelsen at det ville blive et uhyggeligt scenarie, hvor jeg sluger alle pandekager i meget få bider med syltetøj og sukker sprøjtende rundt. Og det gider man jo heller ikke, vel?

Så nu sidder jeg her. Der er intet i tv. Der er intet i computeren. Har ingen praktiske ting, jeg kan gå i gang med. Kan bare blive stædigt siddende i sofaen, mens der flyver pandekager rundt i hovedet på mig.

Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar