torsdag den 20. februar 2014

Jeg er her stadig.

Nu er der gået næsten 4 måneder siden mit sidste indlæg, hvor jeg afslørede, at jeg var gravid. 
De sidste mange måneder har været fantastiske og modbydelige på samme tid. Fantastiske på grund af det liv, jeg kan mærke i min mave. Modbydelige på grund af det liv, der er ved at forlade os - min svigerfar er med andre ord virkelig syg af sin kræft, og for at være ærlig - så ser det ikke godt ud. 

Det er underligt dobbeltsidet, det der med at gro et liv mens et andet siver ud imellem hænderne på en. 

Jeg vil forsøge at genoptage bloggen igen. Jeg er simpelthen begyndt at savne at skrive herinde. Håber stadig, at nogen af jer følger med. 

Jeg vil holde min svigerfars sygdom i baggrunden og fokusere på min graviditet herinde - det er altså mest rigtigt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar