lørdag den 10. december 2011

December. Why I hate to love you.

Min hjerne er gået ned for resten af december. Helt alvorligt.
Ved ikke hvad der sker. De sidste mange år har jeg været noget nær vinterdepressiv. Sjosker normalt altid bare rundt og venter på foråret. Men ikke i år (indtil videre, i det mindste!).
Render rundt og er ligner en åndssvag med det kroniske smil, der er klistret til mit vinterblege ansigt.
Ved ikke hvorfor. Alting er bare ret okay.

Og jeg kan ikke helt kende dén version af mig selv, vel. Jeg plejer at være hende, der er skidesur og griner grovt når folk glider og sætter sig på røven. Eller får våde tæer, fordi de ikke har ordentlige sko på.


Hvor blev den kyniske rejekælling af?

7 tegn på, at du er blevet en pissepositiv jule-elsker:

1) Du smiler. Hele tiden. Også når du sover.
2) Du tager billeder af dine kæledyr (!) Med julesløjfer på (!)
3) Du har taget 1 1/2 kg på - nok fra marcipan og diverse gryderetter. Og det er egentlig ret okay.
4) Du er så sød for tiden, at din kæreste spontant giver dig en gave.
5) Du er så sød for tiden, at din kæreste spontant giver dig blomster. (Skal lige nævne, at J aldrig har taget blomster med hjem. Nogensinde. I de 5 år, vi har været sammen!(!!!!!!)
6) Du skal til Tivolis julemarked. Og glæder dig lige så meget, som da du var lille.
7) At pynte op er blevet hyggeligt i stedet for træls.

I kan godt se, at den er helt, helt gal - ikke?
For helvede. Håber jeg bliver mig selv inden nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar