tirsdag den 20. december 2011

Party in my pants.

J og jeg holder nogle sygt svedige fester. Bare så I ved det.

Vi skal igen i år holde nytår for en masse skønne mennesker - både dem vi kender og ikke kender. For til vores fester må man gerne tage sine egne venner med selvom værtsparret ikke kender dem.

Har måske tendens til at gå for meget op i det dér fest-planlægning.

Har indtil videre sørget for:

  1. Sindssygt fed invitation. 
  2. Playliste til nytår. (90'er pop,, 70'er disco, old school rap, tysk techno og hjernedøde, nutidige popnumre, som bare sidder fast.)
  3. Slush-ice maskine (fyldes med vodka. Selvsagt.)
  4. Kjole. (Farverig Asos-ting. Sat ned fra 55 pund til 24 pund. Haps.)
  5. Pynt. (Vi holder sindssygt farve-inferno-tema. Matcher min kjole.)
  6.  Twister-spil. 3 stks. 
  7. Singstar. Plejer at være et hit i de sene timer, når folk er tilpas baskede. Kan udvikles til drukspil. (Bare et godt råd)
  8. Hovedpinepiller. (Jumbo-size)
  9. Bestillingsmenu fra klammeste junk-sted, der kan opdrives. (Bruges kun i specielt slemme tilfælde af tømmermænd.)
Det skal nok blive godt. Nu skal vi bare lige have julen overstået. Er stadig mere julet end jeg nogensinde har været før, men kan godt mærke, at det begynder at trække den anden vej igen. Kan langsomt begynde at kende mig selv og min egen irritation igen.

P.s Jeg er gået på juleferie i dag. Det er den bedste følelse jeg har haft længe. Slår orgasmer og kage med flere længder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar