torsdag den 29. december 2011

Stress. Igen.

Stresser helt vildt. Jeg skal inden lørdag kl 18:00 have:

- Afleveret min semesteropgave. Som jeg igen-igen-igen har udskudt til fucking sidste sekund. Fordi jeg jo har maaaaasser af tid. Indtil jeg ikke har. Fucking lort. Og som jeg har sagt før, har jeg en dårlig vane med overspringshandlinger.

- Lave undervisningsforløb til en 7. og 8. klasse. Typisk mig at være over-ambitiøs. Har naturligvis planlagt at røvhullerne skal have henholdsvis kortfilms og tegneserie-projekt. Damn.

- Gøre lejlighed nytårsklar. Dvs. gøre rent, bare for at have 30 mennesker til at smadre hele lortet.

- Proppe alt julepynt ned i kælderrum på 5 m2. 

- Proppe 1 ton andet skrammel ned i kælderrum på 5 m2.

- Have fundet mosgrønt bælte (!?).

- Have fundet sindssyg fancy måde at sætte mit hår på.

- Have forberedt 80 (!) hotdogs.

- Drikke drinks.

- Panikke over make-up, der med garanti ikke er pænt.

- Panikke over 10 kg sul for meget i nytårskjole.

http://fuckyouverymuch.dk/page/4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar