mandag den 20. juni 2011

Alt for mange overspringshandlinger.

Skal læse til en mundtlig eksamen, som jeg skal til på onsdag. Og jeg er desværre et af de mennesker, der arbejder bedst under pres. Meget pres. Og selvom min hjerne siger: "KOM NU! DU FORTRYDER DET SENERE, DIN DUMME KÆLLING!", så er der intet at gøre. Jeg dyrker overspringshandlinger som andre dyrker sport. Her er mine indtil videre for idag:

08:00 Stå op. Gå lidt rundt.
08:10 Tømme opvaskemaskine
08:25 Gå tilbage i seng.
10.33 Vågne igen. Skrive SMS til søster.
10.40 Ringe til veninde, der lige har været til eksamen. Og har fået 7. (%#&?=#!#)/€)!)
10.50 Stå op igen. Tage morgenkåbe på.
10.51 Tænde tv. Tænde Mac.
10.53 Tjekke Facebook
11.05 Tjekke ALLE blogs jeg følger.
11:30 Se "Dr. Phil." (JA, JEG SER DR PHIL! HVAD SÅ?!)

Og her sidder jeg så stadig i min sofa med uvasket hår og i morgenkåbe. Og gør alt andet end at læse til eksamen. Det er en fucking sygdom, er det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar