mandag den 20. juni 2011

Plus på samvittighedskontoen!

HAHA! På trods af en dårlig start på dagen med alt for mange overspringshandlinger og ugidelighed, der var overvældende, lykkedes det mig faktisk at stå ud af sengen (HURRA!), ringe til min veninde (Uuuuuuuh!), lave en aftale med hende om at læse sammen (spændingen stiger!), tage almindeligt tøj på, hoppe op på min cykel og tage afsted. (Stående applaus modtages!)

Og fik faktisk produceret en del. Og overspringshandlet noget mere. Gør vist ikke så meget når man er to om det. Og fik heldigvis også liiiiiige nævnt, at jeg var alene hjemme i dag. Fordi J var på arbejde. Og at mit køleskab er lige så tomt som min pung. Så blev heldigvis også inviteret på mad. Hæ hæ hæ.
Elsker at spise ude - der er altså noget om det der med, at mad man ikke selv har tilberedt, smager bedst!
Så halleluja for veninder, mad tilberedt af andre og for at få fingeren ud af røven.

(Og et lille "Halleluja" til overspringshandlingerne. Hvis det ikke var for jer, ville jeg ikke vide, at Ryan Dunn er død.)

Over and out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar