tirsdag den 21. juni 2011

Hvem skal holde kæft?

Det skal:

- Folk, der har penge og kan gå på udsalg og fortæller om "alle de læææækre ting de fandt til ingen penge" med små sole i deres fede, grimme øjne.
Jeg. Gider. Ikke. Høre. Om. Det.
OKAY?!

- Folk, der har sommerferie, fordi de har bestået den sidste eksamen i år. Skal selv op i morgen. Og ved ærlig talt ikke, om jeg består eller skal til reeksamen. Så hold jeres kæft, til jeg ved om jeg er bestået. Og hvis jeg ikke består, skal I stadig holde kæft.

- Folk, der har opsparinger.

- Folk, der har kæledyr, de synes jeg skal vide en masse om og som de taler til som om kræet er et skide spædbarn.

- Folk, der kan lide at fortælle om deres træning. Hvorfor skulle jeg nyde anekdoter om hvor du sveder og hvorfor du kan lide det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar