tirsdag den 28. juni 2011

Undskyld jeg ikke har skrevet. Har haft travlt. Har blandt andet:

- Været hos min mor og nasse mad. Og omsorg.
- Formuleret sætningen: "Haahahahahaha, du tog mig lige i badet!" til min nye chef, da han ringede for at aflyse et møde. (......)
- Været i sommerhus.
- Ikke badet i andet end saltvand i 2 dage.
- Sagt ja til 2 ugers arbejde. (Seriøst. Hvad fanden har jeg gang i? Det har bare at blive dårligt vejr."
- Spist alt for meget grillet kød.
- Spist alt for mange Pringles.
- Cyklet 30 km på 2 dage.
- Haft bikini på.
- Blevet forskrækket af synet af min krop, skruet ned i bikini.
- Afleveret biblioteksbøger fra eksamenslæsning. (Hahahahahahaha! Fuck you! Ses i september!"


Har endelig været i bad. Skal ingenting før i morgen aften. Det er ret okay at have ferie. Vil læse lidt hos hende Bitterfissen nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar