torsdag den 23. juni 2011

Heldig, bagstiv, viking.

Jeg fik ikke skrevet den update på min eksamen igår. Jeg havde nemlig alt, alt for travlt. Jeg fik 7 i den umulige eksamen, så var helt oppe og køre og besluttede at fejre det. Ved at grille med J og 2 af vores venner. Og drikke masser af hvidvin. Og tage fuld til housewarming. Og havde en hel fantastisk aften.

03:11 gik det op for mig - jeg skulle da egentlig på arbejde? Lige om lidt? Men, i min efterhånden overvældende brandert, fik jeg den geniale tanke: "Jeg tager sgu da bare en all-nighter!"

Da jeg vågnede kl 07:00 imorges med hævede, røde øjne, en ånde, der kunne dræbe og en ucharmerende slingren, synes jeg ikke længere, min idé var så god. Overhovedet ikke. Forbandede alkohol og boyband musik langt væk. Og tog på arbejde. Jeg er formidler på et museum, og det indebærer at jeg en gang imellem skal være klædt i intet andet end... vikingeoutfit. Var en meget skeløjet, træt viking. Men overlevede. Og kravlede ind i min sofa, da jeg kom hjem. Skal heldigvis ingenting i aften.

Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar