mandag den 15. oktober 2012

14 dage til total panik.

Stilhed i et stykke tid på bloggen. Venter stadig på svar fra udenlandspraktik - men der er sket et gennembrud! Har fået kontakt til en skole på Færøerne, der gerne vil have mig og min praktikmakker! Det er helt fantastisk, men tør ikke håbe på for meget endnu.
For selvom praktikskolen har sagt "Så kom da!", betyder det ikke at noget er sikkert. For nu skal der først laves en praktikaftale og først der kan vi søge stipendie for udenlandspraktik. Hader alt det administrative.

En anden ting er, at det er gået op for mig, at jeg er arbejdsløs om 14 dage. Det sætter tingene en smule i perspektiv. Resulterede i at jeg fluks sendte en ansøgning til den lokale irske pub. Håber lidt de har brug for en bartender.

Er godt nok stresset over hele det der "fuck-jeg-er-arbejdsløs-om-lidt-hvad-skal-jeg-søge-af-job-pis-pis-pis".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar