onsdag den 19. oktober 2011

"Gyserfilm"

Har lige set "Paranormal Activity 2" sammen med J og min søster. Hold kæft nogle kællinger. De sad begge og hvinede, holdt sig for øjnene og var i det hele taget skræmte som to 14-årige tøser, der ser "The Blair Witch Project" for første gang. Helt ærligt.

Helt. ærligt.

Det er en film. Jeg er med på, at tanken er uhyggelig. Jeg kan da endda tildels forstå, at man kan lade sig narre at de alt for typiske gyserfilmtricks, der bliver brugt (eller nej. Forstår det overhovedet ikke. Man ved jo at morderen/bogeymanden/dæmonen står i spejlet, når du ser op igen. Det ved alle. Og hvis du er i tvivl, så lyt til musikken. Sværere er det ikke.)

Men okay, det kan da også godt være, at det bare er mig. Har aldrig tudet til en film. Eller været rigtigt skræmt (Jo, af "Antichrist". Men den er fandme også syg!".

Det bliver jo inde i tv'et? Kan faktisk rigtig godt lide det uhyggelige. Synes det er fedt. Synes det er underholdende.

Min veninde kalder mig "Robotten". Min søster kalder mig Beelzebub.

You do the math.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar