tirsdag den 18. oktober 2011

Vilje af stål. Og mørk chokolade.

2. dag af kostomlægningen er gået godt. Har ikke syndet. Har ikke været sulten (altså mere end almindeligt.) Undgik kl 16:00's sukkercraving ved at blive hjemme og stirre stædigt ned i bog, så jeg ikke kom til at tage tur ned til bager. Da jeg til sidst blev rastløs, gik jeg en tur på 3,5 km. I modsatte retning af førnævnte bager.

Så belønnede altså mig selv en lille smule. Med ét lillebitte stykke 80% chokolade. Har ikke oversteget mit kalorieindtag for idag. Så det går helt godt, det her.

Er dog nervøs for imorgen. Min irriterende lillesøster kommer. Tøsen er 1,78 m høj, vejer 62 kg og kan æde 1 1/2 kg flæsk uden at tage et gram på. Er bange for, at hun får lokket mig i sukkerfælde. Eller tvinger mig.

May the force be with me.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar