tirsdag den 24. april 2012

Grænsende til det usunde.

Dyr er ikke så sjove, søde, latterlige eller kære som jeg gør dem til. Og jeg ved også godt, at jeg skal stoppe med at maile ALLE hver gang jeg ser et egern i cowboykostume.

Men det her er min blog! HA!
Så her får I lige en omgang klamt nuttede dyr:

EN BABYUGLE! NÅÅÅÅÅÅ!

EN HUND, DER SIDDER SEJT! NÅÅÅÅÅ!

ET LILLEBITTE PINDSVIN I JULEKOSTUME! NÅÅÅÅÅÅ!

DVÆRG-FLODHEST! NÅÅÅÅÅÅÅ!

EN FLOV HVALROS! NÅÅÅÅÅ!

EN ODDERMOR, DER VISER SIN BABY! NÅÅÅÅÅÅ!
Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud i den virkelige verden snart.

3 kommentarer:

  1. Hopper med på Nannas vogn: Nåååårh! De er da for nuttede. Er især vild med baby-uglen. Hold nu op, mit nuttethedsbarometer er helt i top! Så sød altså. Mon man kan få sådan en som kæledyr?

    SvarSlet
  2. Babyuglen er faktisk baggrundsbillede på min computer. Synes også bare den var så nuttet. J er ved at blive sindssyg over min obsession med nuttede dyr. Forstår ham måske godt lidt. xD

    SvarSlet