fredag den 20. april 2012

Friday, friday, fridaaaaay!

Nå. Har fået hevet mig selv en smule i nakken og har fået afleveret min 4.problemstilling. Så mangler jeg kun 4. semesterprodukt for at kunne komme til eksamen. Så må vi se, hvordan det går. Jeg har sat mine forventninger heeeelt ned. Jeg skal bare bestå. Så er jeg tilfreds. Virkelig. Kan slet ikke tillade mig at forvente mere end det. For har været verdens værste studerende hele sidste år.

Har spist gammeldaws grydestegt kylling her til aften - tilberedt af verdens bedste svigerfar. Han er så sød, rolig og så er vi enige om alt. Vi plejer som regel at hygge os meget godt med at være enige om alt og mobbe J. Så det er hyggeligt.
Imorgen skal jeg på loppemarked med S. Skal se efter møbler til min altan. Så håber på en god fangst.

I må have en skøn weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar