mandag den 23. april 2012

IIIIIIH!

Store, fucking røv! Pisnar! Idiotspasserrøvfjolsidioooooooot!
Årh, hvor er jeg bare træt af det her. Har lige haft et kæmpe skænderi med J. Om penge, selvfølgelig. Fordi vi ikke har nogen. Og han har bestilt billetter til "The Avengers" på fredag. Fordi han synes vi skal hygge. Hvilket jeg virkelig også gerne vil. Men synes måske bare, at det er en smule underligt at have råd til biografbilletter, men ikke til mad.

Kom vist til at råbe det lidt for højt, da beskeden ikke fes igennem 6.gang jeg gentog mig selv. Og så trak han idiot-kortet - at det jo var HAM, der havde betalt alt de sidste 3 måneder, fordi jeg ikke kunne arbejde. Fordi jeg blev kørt ned. Blev bare så ked af det. Og megavred. For jeg ved jo godt, at jeg har været en skide byrde rent økonomisk. Har kun kunne bidrage med min SU. Men har sgu da prøvet at hjælpe på alle mulige andre måder. Har gjort alt hvad jeg kunne for at tænke økonomisk og har lavet madplaner, købt ind én gang om ugen, hængt vasketøj op udenfor, så vi sparede el på tørretumbleren, ikke shoppet, ikke spist ude, ikke købt noget som helst unødvendigt.
Og så smider han dén i hovedet på mig? Hold kæft, hvor er jeg sur.

Mest af alt, fordi jeg godt forstår ham et eller andet sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar