mandag den 2. april 2012

Pyha.

Nå. Så fik I altså historien om de to faderroller i mit liv. Og hvorfor jeg er som jeg er. Jeg burde egentlig skrive et indlæg om min mor, men det kan jeg simpelthen ikke overskue lige nu. Det må komme senere, for det bliver langt det sværeste.

Jeg har det okay for tiden. Det er heldigvis påskeferie nu og jeg rejser til Tyskland imorgen og bliver der i seks dage. Sammen med min mor og mine søstre. Tror det bliver rigtig godt at komme lidt væk. Også selvom de lover skodvejr:


Altså, jeg mener helt ærligt! Havde forestillet mig små 20 grader og en masse blomstrende kirsebærtræer! Har ikke nået en skid i øvrigt. Har intet pakket, ved ikke hvornår jeg skal med toget og jeg har ikke afleveret den sidste semesteropgave endnu. Regner med at skrive den i toget. Det er jo alligevel en tur på 6 timer.

Så jeg holder blog fri de næste 6 dage - kan I nu passe godt på jer selv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar