mandag den 16. april 2012

Så går vi et skridt frem og et skridt tilbage og...

Årh hvor er jeg bare skide træt af mig selv. Kan stadig ingenting. Er stadig blevet kørt ned, lortehukommelse er vedvarende, koncentrationsevne ikke-eksisterende. Gider det fandeme ikke, det her.

Mangler stadig at aflevere mit 4. semesterprodukt. Som skulle have være afleveret i påsken. Og som jeg sgu og helvede bare ikke kan blive færdig med. Kan ikke forklare hvorfor. Problemer er bare, at det sgu skal være færdig. Helst igår. Kan ikke gå til eksamen, hvis den ikke er afleveret. Arg, kan bare ikke overskue at tænke på det altså. Men det murrer altid rundt i baghovedet. Ligesom den dårlige samvittighed.

På den positive side (ja, surprise! Sådan én er der også!) så tjener jeg penge igen. Det er virkelig en lettelse. Vi har også rykket bank og kommer faktisk til at have 1000 kr mere om måneden - hvilket er en formue på en SU. Samtidig får jeg samlet al min gæld. J og jeg elsker hinanden. Har det godt med hinanden. Passer på hinanden.
Solen har været fremme i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar