mandag den 23. april 2012

Personal revenge.

Hvad gør man, når man har haft kæmpe skænderi med sin kæreste, som handler om økonomi og om at det åbenbart er ham, der betaler hele gildet?

Man er da et kæmpe pattebarn og bestiller greasy-klam mad, det øjeblik han skrider på arbejde. Som en slags "Jamen hvis du siger, at jeg er sådan en skide økonomisk byrde, så skal jeg satanedeme vise dig økonomisk byrde!"

Har desværre ikke nosser til at kyle fladskærmen ud af vinduet, købe en ny bil eller reservere en rejse til én til Fuckyou-stan. Så det her er mit lillebitte oprør.

Nu skal jeg bare sørge for at han ikke opdager det.

Fuck, hvor ser den slags mad egentligt klamt ud på billeder! 

2 kommentarer:

  1. Hahaha! I love it! Og er helt sikker på, at en rejse for én til fuckyou-stan er dyr!

    Kæmpe krammer herfra - Jeg støtter dit oprør, kan du hilse kæresten og sige. Har dog ikke noget junkfood... Hmm.. Gælder mariekiks? I så fald, I soooo got your back, sistah!

    (Og har nu seriøs trang til pommes frites. Det er bare ikke så fedt at lave oprør, når det er en selv og ens eget voldtagede dankort der betaler for det)

    // Rodebutikken

    SvarSlet
  2. Pommes Frites er det bedste! <3 og nej, kan godt se at det er lidt selvmål at hævne sig på sit eget dankort. xD

    SvarSlet