tirsdag den 10. april 2012

'Sup bitches?

Er påskefærdig. Gider slet, slet ikke tilbage til det virkelige liv. Har været i Tyskland hele påsken, nærmere betegnet i Bremen. Og har haft det fuldstændig fantastisk. Har spist skøn mad (de har noget, der hedder "scnitzeltag" dernede. Seriøst.), læst bøger på hotelværelset om aftenen, gået lange, lange ture, set påskeæg i træer og shopper alle mine penge væk. 

Var på fattigdomsgrænsen da jeg kom hjem. Men for fanden. Jeg ved ikke om I ved det, men jeg er en sucker for Primark. Og bruger usandsynligt mange timer derinde når jeg er i London. Og shopper alt, alt for meget. Det koster jo ingenting! Problemet her var, at jeg lige pludselig lagde mærke til, at der var en masse tyske piger, der rendte rundt med de famøse brune papirsposer. Til sidst blev jeg så irriteret og nysgerrig at jeg spurgte nogen af pigerne. Om det der Primark var i byen eller hvordan.

Det var det selvfølgelig. Og det gik helt, helt galt. Skulle jo bare liiige kigge. Kom ud med to fyldte poser. Tog derud igen to dage efter - bare for at bytte det, der ikke passede fra første omgang. Kom ud med endnu en megapose. Pis og lort. Derudover er Red Bull, sminke, neglelak og Nutella billigt. Har shoppet så meget at jeg har kvalme over mig selv. Ad ad ad. 

Var en smule nervøs for J's reaktion på infamt meget shopping. Noget af det var selvfølgelig til ham, men stadig. Og blev gjort totalt til skamme. Han blev bare sindssygt glad for de ting jeg har købt, kyssede mig i panden og sagde jeg var et fjols og inviterede mig ud og spise. Jeg elsker fandeme den mand.

Håber jeres påske har været så god som min. Lots of love!


2 kommentarer:

  1. Åh endnu en Primark-lover <3. Jeg bliver helt salig (og fyldt med blanding af misundelse og savn) når jeg ser de gode gamle brune poser. Håber du fandt en masse skønne ting!

    Nu vil jeg bare tælle dagene til jeg selv skal gå Primark-amok i London til Juni..

    SvarSlet
  2. Uh, nu er jeg misundelig over at du skal til London!

    SvarSlet